2008. október 27., hétfő

Tunézia 10.

Tizedik nap – egész nap a vízben


Reggeli után a csúszda melletti medencénél táboroztunk le, így figyelemmel tudtuk kísérni, hogy mikor nyitják meg a csúszdát. Mivel ennek a medencének a közelében nincs semmiféle büfé, vagy ital automata, így egész délelőtt ingáztunk a másik medence melletti bárhoz egy kis üdítőért. Mint minden nap most is fél 12-kor kezdődött a torna,ezért én erre az időre átköltöztem a másik medencéhez. 




Vidám hangulatú torna a vízben


Miután vége lett visszamentem és a csúszdán folytattam a mókát. Mikor már nagyon elegünk lett a vízből, elmentünk ebédelni, aztán irány a tenger. Ismét estig lent maradtunk. Csak vacsora időben indultunk fel a szállodába. 


Kicsinosítottuk magunkat, majd megvacsoráztunk. A szálloda környékén volt néhány üzlet, ahol megpróbáltuk elkölteni maradék pénzünket. Az egyik boltban vettünk egy újabb CD-t, igazából nem volt már szükségünk rá, de nagyon olcsó volt, másrészt mikor az eladó meghallotta, hogy magyarok vagyunk örömmel újságolta, hogy két aranyérmet szereztünk aznap az olimpián. A jó hír hozóját általában megjutalmazzák, ennek megfelelően mi is vettünk valamit a boltjában. Egy másik üzletben fából faragott tárgyakat kínáltak. Gitta vett magának egy fűszermozsarat, ami nekem is nagyon megtetszett, így én is választottam egy szép darabot. Olyat, amelyiknek különleges az erezete, és mindössze csak 5 Dinárt kértek érte. Itthon az egyik edényeket árusító szaküzletben több mint tízezer forintért láttam. Azt hiszem igen jó vételt csináltam. Az egyik zöldségesnél sikerült venni fenyőmagot is kb. az otthoni ár feléért.


Vásárlás után visszamentünk a szállodába, megnéztük az esti programot, majd részt vettünk az össztáncon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése